#1 2010-04-21 21:01:57

Marie

Najlepsza...

3106117
Call me!
Skąd: Castle Resurrection/Szkocja
Zarejestrowany: 2009-01-21
Posty: 143
Punktów :   

KGN czyli Koncepcja Nowej Gry

Po wojnie z Volterrą zamek Resurrection przestaje istnieć. Wampiry które przetrwały wojnę znajdują schronienie w U.S.A a dokładniej w Nowym Yorku na Manhattanie. Panują tam z goła inne zasady. Wampiry zostają wmieszane w świat ludzi, mają swoje miejsca spotkań, a nad wszystkim panują członkowie trzech arystokratycznych rodów czystej krwi[Tu wejdą nazwiska Rodów]. Nie ma przymusu odnośnie picia określonej krwi. Każdy wampir jaki będzie chciał zostać w naszym mieście na dłużej dostanie dom w określonej dzielnicy. Mogą też być im nadawane specjalne przywileje czyli np. Specjalne pierścienie pozwalające poruszać się za dnia[nie działaja na błyszczących], czy też korzystanie z określonego daru o ile wampir takowy posiada[Dot każdego nowego osobnika w mieście]

Zmiany w typach wampirów.

Wyróżniamy 2 typy :

Czystokrwiści - Wampiry które urodziły się w rodach czystej krwi. Cechuje je :
-może przemieniać ludzi w wampiry
-jest bardzo czuły na światło  słoneczne, które może je zabijać, stad poruszanie się wieczorami lub nocą[chyba że ma nadawany przez Radę pierścień].
-musi żywić się ludzką krwią
-może mieć potomstwo z czytokrwistym wampirem
-jest silniejszy od innych wampirów
-regeneruje się szybciej niż Inne wampiry
-śpią one w trumnach
-bardziej wrażliwi na działanie srebra

Przemienieni - Ludzie przemienieni w Wampiry
-mogą przemieniać ludzi w wampiry
-wrażliwi na światło ale mogę wychodzić za dnia w pochmurne dni, gdyż w słońcu się błyszczą tudzież powoduje u nich ciężko gojące się oparzenia.
-odporniejsze na srebro
-mogą żywić się krwią zwierzęcą jednak ta je osłabia
-może mieć potomstwo z przemienionym lub z człowiekiem.
-słabsze od wampirów czystokrwistych
-mogą spać w łóżkach

Dodatkowo wampiry :
-są nadnaturalnie silne
-nadnaturalnie zwinne i szybkie
-przyspieszają regeneracje śpiąc w ziemi z cmentarza, tudzież leczą w ten sposób bardzo poważne obrażenia.[Nie licząc trucizn]
-Umiejętność manipulacji ludzkimi umysłami za pomocą spojrzenia. Mozliwosc zahipnotyzowania ofiary, zmienienia, lub usuniecia wybranych jej wspomnień. Uwaga: Jesli wampir pije krew zwierzęcą lub syntetyczną nigdy nie może mieć pewności, czy manipulacja się powiodła lub czy efekt nie minie z czasem.
-mają wysuwane kły
-po spożyciu krwi ludzkiej temperatura ciała wzrasta i zmniejsza sie nienaturalna bladość.
-Bez zaproszenia wampir nie jest w stanie przekroczyc progu domu ktorego wlascicielami sa smiertelnicy.

Słabe strony wampirów :
-Srebro i nie musi to być kołek, wystarczy tlenek srebra w krwi. Samo dotknięcie srebrnej rzeczy nie szkodzi.
-Werbena a dokładniej olejek z niej osłabia wampiry wszelkiego typu.
-uwięzienie bez dostępu do krwi powoduje osłabienie wampira i przemienienie go w formę wegetatywną do czasu aż nie otrzyma krwi.
-Trucizny na bazie krwi wilkołaczej

Przemiana w Wampira :
-Trzeba zostac dziabnietym, miec w organizmie dostateczną ilość wampirzej krwi, umrzeć, a po przebudzeniu wypić krew, koniecznie LUDZKĄ, w przeciwnym razie że tak to ujmę "umiera się na śmierć".Dodatkowo Wampiry przemienione w ten sposób przez czystokrwistych łatwiej się kontrolują, a zmiana dokonana przez przemienionych wymaga większej ilości krwi wampirzej.

Nowo narodzone wampiry są:
- trudne do opanowania
- odczuwają naglące palenie, są wiecznie głodne
- nie potrafią kontrolować swojego ciała, bywają niezgrabne
- są silniejsze od innych wampirów, co ma związek z pozostałością dużej ilości krwi własnej w ciele

Śmierć wampirów :
-Rozczłonkowanie i spalenie
-Wystawienie na długotrwałe działanie promieni słonecznych[dot czystokrwistych]

Wiek wampirów i upływ czasu :
-wampiry czystokrwiste i dzieci przemienione/ lub urodzone przez wampira starzeja sie do pewnego momentu, ludzki wiek ok 40-50 lat z wyglądu dla czystokrwistych, a dla przemienionych czas zatrzymuje sie w momencie przemiany.Przez "dzieci przemienione" rozumiemy male dzieci, male w momencie przemiany. One starzałyby sie do osiągnięcia ok 25 lat. Ale juz np ugryzienie 18 latka pozostawiałoby go takim na wieki gdyż został zmieniony w momencie zakończenia ludzkiego rozwoju fizyczno-płciowego.

Ostatnio edytowany przez Marie"Set" Moreau (2010-04-21 22:54:36)


Poprzez nocy chłód i poranka żar, w świecie w którym rządzi prawo dżungli...kroczą dumnie nieugięci myśliwi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
The Gold Vacation Villa